Sunday, September 29

Welcome Back!!

Assalamualaikum

Dah lama tak update blog.. maaf sebab terlalu busy dengan kerja lagi pastu kelas pulak.. alhamdulillah kejap je bulan 12 ni genap aku setahun belajar dkt perlis ni.. yup! memang susah nak biasakn diri sebab jauh dari keluarga, kawan2.. since my old friend study at the same place, so alhamdulillah aku jadi berani.. so mula la tunjuk perangai gila-gila aku haha.. memandangkan aku ni masuk lmbt, so aku beza 1 sem dgn kwn lama aku.. 

sem dpn aku last dkt perlis sbb sem 4 aku dh LI (latihan industri/praktikal).. sem 2 nk habis dh lepas tu masuk sem 3 pastu aku duduk kl puas puas hahaha! selama 6 bulan.. dari sem lepas lagi ada je masalah dgn classamate aku ni.. aku malas la nk port sgt.. so aku pun malas nak besar kan cerita.. jadi the end je la masalah tu.. sepanjang aku belajar dkt perlis mcm2 benda aku belajar.. sem ni pulak aku ada kelas kitchen.. so every thursday will be the most tired day for me.. alhamdulillah minggu depan kelas kitchen utk sem ni selepas tu dah final exam.. so nothing much i want to tell hehe.. insyaAllah aku akan update lagi tau.. 

bye! assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment