Saturday, January 19

Assalamualaikum :)

Good morning! haha awalkan aku bangun.. janji nak update hari-hari konon tapi last last nk dekat hujung bulan 1 bru aku update.. haish! amalina ni! apa khabar semua.. macam tahun baru ni? start with something new right? awesome thing? haha.. ok ok.. aku bagi sebab kenapa aku tak update selalu.. Pertama sekali, 2 minggu lepas dekat poli aku ni tak de air.. so aku pun risau la bila tak de air.. macam mana nak basuh baju, macam mana nk mandi, macam mana nk amek wuduk.. penat pikir ni..tapi Alhamdulillah sekarang ni dah ada air balik hehe thank you Allah :') Kedua pulak, wifi dekat sini kadang kadang tak betul la.. kejap ada, kejap tak de.. nk cari nota dkt internet pun susah.. Ketiga, ASSIGMENT! ni pun ada 1 lgi assigment tak siap lagi.. so tak why la kau bgn pagi sebab line internet laju hehe so tu la antara alasan aku HAHA alasan konon.. serious! aku x tipu! memang tu la yang berlaku.. so sekarang ni aku dah free, boleh la update blog hehe.. sekarang ni aku still ada dekat perlis lagi.. cuti tahun baru cina nnti baru balik.. another 2 weeks! YES!  *muka excited* hehe tak sabar nk balik ni sebab rindu sangat sangat dekat mama,papa,along,angah and don't forget my BFFs hehe.. cuti seminggu tu nnti akan jadi holiday with my girls haha.. serious! rindu sangat sangat.. rasa macam nk peluk je diorg hehe.. so that all for today.. start a day with BISMILAH and don't forget to say ALHAMDULILLAH :)

No comments:

Post a Comment