Sunday, February 10

Assalamualaikum :)

good morning everyone hehe good news!! i already got my new laptop.. yeeepii!! haha happy sangat-sangat.. Alhamdulillah aku dah selamat sampai dkt kl semlm kul 12 tgh mlm.. gembira bila dapat balik rumah.. jumpa family, kawan-kawan.. rindu sangat-sangat.. 
sejak kebelangkangan ni kan aku tak habis fikir pasal berhenti poli sambung f6 balik.. aku tak tahu nape.. benda ni selalu menganggu aku.. aku tak leh nak fokus.. sampaikan aku terpaksa nangis sorang-sorang bila pikir pasal ni.. ni semua pasal masa depan aku.. aku nak buat terbaik untuk masa depan aku.. tapikan kawan-kawan aku yang lain tak pernah berhenti support aku dri belakang.. diorg la yang selalu bagi sokongan dkt aku.. 3 tahun je aku stay dekat situ lepas tu boleh pindah tempat lain.. sekarang ni aku harap sangat yang aku leh fokus dkt 1 benda je.. BELAJAR.. ni harapan mama dangan papa kan? why not i try my best.. korbankan 3 tahun ni untuk mama dengan papa.. memang la bukan senang tapi Allah selalu ada dengan kita.. Dia uji kita susah mana pun.. Dia pasti akan tolong gak sebb Allah tahu mana yang kita mampu.. so start today i will take this as my challenge for this 3 years.. i will start study harder than before.. my promise :) so that all today.. have a nice day ;)

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment